Organizacja imprezy weselnej jest zadaniem dość skomplikowanym, głównie pod kątem zapewnienia najważniejszych atrakcji, bez których tego typu imprezy nie mogą się po prostu obejść. Chodzi nam przede wszystkim o kwestie wyboru odpowiedniego lokalu na imprezę oraz rezerwację terminu, jak również zadbania o odpowiednią oprawę muzyczną imprezy. Te kwestie należy tutaj zaliczyć do zdecydowanie najważniejszych, bez których impreza weselna nie może się odbyć. Do tego jednakże dochodzą jeszcze pomniejsze sprawy do załatwienia, jak chociażby ustalenie menu, czy też wybór repertuaru na całą imprezę. Warto więc poszerzyć nieco swoją wiedzę w tym zakresie, aby jeszcze lepiej móc podejść do kwestii organizacji imprez weselnych.

Lokal na imprezę weselną.

Odpowiedni lokal na imprezę weselną, będzie tutaj kwestią zdecydowanie najważniejszą. Musimy wybrać taki, który będzie spełniać nasze wymagania odnośnie przede wszystkim pojemności. W końcu musimy bezproblemowo pomieścić wszystkich, zaproszonych przez nas gości weselnych. Jest to wręcz kwestią kluczową. Warto aby lokal dysponował więc odpowiednio pojemną salą, jak również dobrze przygotowanym parkietem. W końcu impreza weselna nie może się odbyć bez tańców i zabaw weselnych.

Musimy więc wyszukać lokal, który będzie nam odpowiadać pod tym względem, a następnie będziemy musieli dopasować rozsądny termin. Jeśli lokal jest dobry i lubiany, to możemy się liczyć z koniecznością odczekania nawet ponad roku na swój termin weekendowy. Możemy oczywiści odprawić imprezę w środku w tygodnia. W tedy nie trzeba będzie tak długo czekać. Jednakże, jest to absolutnie nielogiczne. Tym bardziej, iż wielu gości będzie musiało specjalnie brać urlop w pracy, co nie zawsze jest takie proste i oczywiste. Generalnie nie warto robić imprezy weselnej w środku tygodnia także z innych względów. Chociażby takich, jak ten, iż w wielu przypadkach DJ na wesela ze Śląska w tygodniu także będzie pracować, a to utrudnia nam zatrudnienie człowieka odpowiedzialnego za oprawę muzyczną imprezy weselnej.

Oprawa muzyczna imprezy weselnej.

Jak już wspomnieliśmy, drugą kwestią, którą należy tutaj poruszyć, bezpośrednio po rezerwacji terminu w lokalu, jest zatrudnienie odpowiedniego DJ-a, który zadba o oprawę muzyczną naszej imprezy weselnej. Tutaj także powinniśmy działać dość szybko, gdyż dobry DJ Wodzirej będzie mieć stosunkowo sporo zarezerwowanych terminów imprez weselnych. Szczególnie jeśli jest to faktycznie dobry DJ na wesela, który cieszy się dużym zainteresowaniem.

Następnie będziemy mogli przystąpić do pozostałych spraw organizacyjnych, takich jak wspomniane już wcześniej ustalanie repertuaru, wybór utworu na pierwszy taniec młodej pary, czy też dobór menu na stoły weselne. Będziemy tutaj mieć stosunkowo sporo formalności, nad którymi należy nieco wnikliwiej się pochylić, aby ostatecznie osiągnąć odpowiedni poziom jakości organizacji imprezy weselnej. Jest to ważne, bowiem ślub bierzemy tylko raz (z założenia) w życiu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *